Megoldásaink Szolgáltatásaink Akciós ajánlat

  Aktuális híreink, cikkeink

Figyelem!

2016.01.22. -> Új Bér 2015/2016 frissítés jelent meg


Tovább megoldásainkhoz:

=> DESKTOP modulok
=> SmartERP integrált rendszer
=> AKCIÓS ajánlat!

  :: Princess ® Software - Megoldásaink ::

Szoftvereink startra kész, hatékony megoldást biztosítanak az ügyvitel teljes területén.

Keresett moduljaink a következők:
  • főkönyv, vezetői információs rendszer
  • pénzügy, folyószámla, egyenlegközlő, késedelmi kamatterhelő levél
  • beszámoló, kiegészítő melléklet
  • bérügyvitel
  • CRM/marketing
  • számlázás
  • raktárkészlet-kezelés
  • tárgyi eszköz-analitika
  • házipénztár
  • megrendelés-nyilvántartás
  • ügynök/jutalék-kezelés
  • útnyilvántartás
  • dokumentumkezelés/iktatás
  • teendő lista/feladatütemező
  • Webshop megoldások/webservice modulok
  • OLAP EasyPivot grafikus adatelemző, döntéstámogató rendszer
  • AdatExport számos formátumban (xls, rtf, bmp, html, pdf…)


  • Megoldások kiválasztásánál fontos szempont az ügyviteli terület behatárolása mellett az is, hogy Ügyfeleink egy gépes, kis hálózatos vagy esetleg több telephelyes környezethez szeretnének szoftveres támogatást találni.

    Miért van erre a megkülönböztetésre szükség?

    Fontos, hogy az igények pontos ismeretében képesek vagyunk az optimális megoldást kialakítani, mely a szakmai kritériumokon kívül kiadási szempontból is megfelelő.

    Más hardver- illetve szoftver igénye van egy 1 gépes, egy 1 telephelyes hálózatos -, valamint a több telephelyes, - általában - webszerver alapú rendszereknek. Nem elhanyagolható az egyes megoldások közötti árbeli különbség, de kínálatunkban mindenki megtalálhatja számítását.



    A vállalkozás méretének függvényében két élesen elkülönülő termékvonalat alakítottunk ki, melyek a következők:
    desktop csomag; illetve smartERP skálázható, integrált rendszer.




    Desktop csomag

    Elsősorban kevés hálózati felhasználóval rendelkező vállalkozások számára készült, lokális adatbázis alapú megoldás, ahol az egyes modulokat mindössze néhány rögzítő használja.

    A rendszert alkotó modulok bővítmény alapúak, azokban a kötelező jogszabályváltozások miatti módosításokon felül egyedi funkciók megvalósítására is lehetőség nyílik, korlátozott mértékben.

    Kiknek ajánljuk?

    Könyvelő-, utazási-, ügyvédi irodáknak, kisvállalkozásoknak, legfeljebb közepes tételszámú (éves 150-200 ezer adatbázis rekord) adatbázissal rendelkező cégeknek.
    Tovább a Desktop modulokhoz...
    Érdeklődni szeretnék e-mailben
    Tovább a hardver igények ismertetéséhez


    SmartERP integrált ügyviteli keretrendszer

    Moduláris felépítésű integrált rendszer, mely bármikor korlátlan mértékben egyedi igényeihez alakítható, valamint ami lehetőséget ad szoftverrel eddig nem támogatott területek irodaautomatizálásra, megsegítésére is.
    A nagyteljesítményű FireBird SQL szervernek köszönhetően ideális hosszútávú megoldást nyújt több millió rekord méretű éves adatállomány gyors és kényelmes kezelésére, webshop/internet alapú rendszerek alkalmazására, stb.

    Bár árazásában és tudásában jóval magasabb értékrendet képvisel a Desktop csomaghoz képest, a kialakított kedvező fizetési konstrukcióknak köszönhetően a szerényebb lehetőséggel rendelkező vállalkozók is kiaknázhatják egy nagyvállalati rendszer képességeit, megvalósíthatják saját elképzeléseiket.

    Kiknek ajánljuk?

    Ajánljuk mindazoknak, akik igényesek annyira, hogy fent kívánják tartani lehetőségét egy esetleges egyedi fejlesztésnek, bővítésnek, vagy akik úgy érzik eddig még nem találtak megoldást mindennapi feladataik elvégzésére.
    Tovább a SmartERP modulokhoz...
    Érdeklődni szeretnék e-mailben
    Tovább a hardver igények ismertetéséhez

Desktop megoldások | SmartERP integrált rendszer | Cégünkről | Kapcsolat | Letöltések | Desktop árjegyzék